750 kreditpontot kapok = 750 ft az első vásárlásomhoz
Minden egyes vásárlás után új kreditpontokat kapok a következő vásárláshoz
Veszek például egy Lazy Bag-et - kapok 218 kreditpontot = 218 Ft -t a következő vásárláshoz!
Gyűjtöm a kreditpontokat, amiket például ajándékba kapok
Mindig kéznél van a megrendelések listája
A Hűségprogrammal és a kreditpontokkal kapcsolatos további információkért kattintson ide.
Folyamatosan javítani szeretnénk termékeinket és szolgáltatásainkat, ezért 2020 februárjában elindítottuk a termékértékelést. Az értékelések közvetlenül Önöktől, ügyfeleinktől származnak, és a megrendelésekre vonatkoznak.
Az interneten általában lehetősége nyílik a termékek értékelésére anélkül, hogy megvásárolná őket, esetleg olyan véleményeket találhat, amelyeket maga az áruház hozott létre, és az ügyfelek által írt értékelésként tünteti fel azokat. Természetesen nem akartuk ezt az utat választani, hiszen olyan releváns véleményeket szeretnénk megosztani Önökkel, amelyek hasznosak a vásárlóink, egyben a vállalkozásunk számára is (visszajelzésekre van szükségünk, hogy folyamatosan javíthassuk az általunk forgalmazott termékek minőségét).
Bár termékeink szigorú válogatáson és kettős minőségellenőrzésen esnek át, mielőtt eljutnak Önökhöz, nem tudjuk letesztelni az összes felhasználási módot és problémát, amely a termékekkel kapcsolatban felmerülhet.
ÍME A TERMÉKEK, AMELYEK A TERMÉKÉRTÉKELÉS BEVEZETÉSE UTÁN ELSŐKÉNT KAPTAK ELEGENDŐ MENNYISÉGŰ FELHASZNÁLÓI VÉLEMÉNYT:
1. hely: Multifunkciós reszelő és szeletelő
2. hely: Meglepetés bögre
3. hely: Gyémántfestés - Eiffel-torony
Gratulálunk! :)
Gyakori kérdések
Mit kapok a termékértékelésért cserébe?
1. Jó érzést okoz, hogy segíthet más vásárlóknak a választásban + csapatunk visszajelzést kap a termékekről.
2. Az értékelésért cserébe 10 kreditpontot, az 1. feltöltött termékfotóért pedig egészen 30 kreditpontot kap a következő vásárláshoz!
Feltöltöttem egy értékelést, mikor fog megjelenni?
Ha a termékértékelés funkció már aktív (az Ön értékelése idején látható a terméknél), akkor az közvetlen az elküldés után megjelenik. Ha azonban nem aktív a felület, az értékelés csak akkor kerül megjelenítésre, ha a termék elegendő számú visszajelzést kap (leggyakrabban 3 értékelés).
Miért jelennek meg bizonyos helyeken a termékértékelések, máshol pedig nem?
Az olyan termékek értékelését jelenítjük csak meg, amelyekről már elegendő számú visszajelzés érkezett. Mivel a termékértékelést 2020 február végén indítottuk el, előfordulhat, hogy még nem minden terméknél láthatóak az értékelések.
Hogyan működik?
1. A vásárló megrendeli a terméket, ezután néhány nappal egy e-mailt kap, amelyben értékelheti az adott árucikket.
2. Az e-mailből a vásárlót a weboldalunkra irányítjuk át, ahol elvégezheti az értékelést, és ha be van jelentkezve a felhasználói fiókjába, kreditpontokat kap a visszajelzésért cserébe.
3. Az értékelés megjelenik a terméknél – a termék alatt láthatók a kiválasztott visszajelzések, ha az „Összes értékelés megjelenítése“ gombra kattint, akkor az értékeléseket a feltöltés dátuma szerint elrendezve tekintheti meg. Az értékeléseket a vásárló keresztnevével, megjegyzéseivel és az esetleges feltöltött fényképekkel együtt tesszük közzé.